Saturday 17 December 2011

Podsumowanie wyzwania#18 - GRUDNIOWNIK

Piękne grudniowniki stworzyłyscie kochane !!! Naprawdę trudno było wybrać tą jedyną gdyż walka była bardzo wyrównana. Mam nadzieję, że Wasze cudeńka szybciutko się zapełnią i będzie można niebawem podziwiać je w całej okazałości. Tym razem zwyciężczynią wyzwania została autorka tej pracy:



Gratulujemy Czekoczynie !!!  :*

A oto bannerek dla Ciebie:



Mnie osobiście zachwyciła jeszcze jedna praca - chciałabym więc dodatkowo ją wyróżnić. Jej autorką jest magdam:


Kochana  - wyślij mi proszę swoje namiary na adres: annanowara@interia.pl. Chciałam podarować Ci mały upominek przygotowany przez mnie własnoręcznie z tej okazji special for you :)

Mamy jeszcze jedną zwyciężczynię, która będzie mogła pobuszować w naszym sklepie :) Jest nią Arte Banale - masz kochana i szalej :)




A na koniec krótka refleksja. Już za tydzień święta - przegięcie nie ???  Trzymajcie się cieplutko :*

ankan

6 comments:

  1. Babeczki, gratulacje!!! Wasze prace są cudowne!

    ReplyDelete
  2. Piękne prace. A to że święta są juz za tydzień, raczej mnie przeraża :)

    ReplyDelete
  3. hahah - no przegięcie ;o))
    Piękne prace wyrózniłyście ;o)

    ReplyDelete
  4. Ojej, dziękuję. baaaardzo mi miło :)
    a z tymi świętami - Ankan masz rację, przegięcie na całej linii, gonię własny ogon a on jakby coraz krótszy.

    ReplyDelete
  5. Wyróżnione prace - genialne!!! Ale czy ktoś może być szczęśliwszy niż ja?:))))
    Tusieńko - baaaardzo ci dziękuję!!!!!! Zaraz wydam, z największą przyjemnością!

    ReplyDelete